Wszystkie artykuły

fot. fizkies/shutterstock.com
Wystarczy jeden obrazek i kilka trafnych słów, aby mieć swój udział w światowym fenomenie, jakim są memy internetowe. Każdego dnia powstają ich niezliczone ilości. Skąd się bierze ich popularność i czy polskie prawo za tą popularnością nadąża?
21.12.2018
fot. ValeStock: shutterstock.com
W październiku portal Fotoprawo.pl poddał analizie media sportowe oraz fotograficzne. W każdej kategorii uwzględniono 3 tytuły o najwyższej liczbie sprzedanych egzemplarzy. W związku powyższym ekspertyzie poddano następujące pisma: Women’s Health, Be Active, Shape (media sportowe), Foto kurier, Fotografia Masterclass oraz Digital Camera Polska (media fotograficzne).
26.11.2018
fot. Bartlomiej K. Kwieciszewski/shutterstock.com
fot. Boiko Y/shutterstock.com
fot. Gordeeva Evgeniia/shutterstock.com
fot. Dmitry Kalinovsky/shutterstock.com
fot. Denis Makarenko/shutterstock.com
fot. wellphoto/shutterstock.com